Brev:
Middagsflaske
26. september 2011
Alder:
11 mdr.
Middagsflaske
Hej
Min søn er nu 11 mdr. Stortrives, spiser al famliens mad, sover fint og går rundt.
Han får stadig to flasker i døgnet. En til middag og en til nat. Han er ikke særlig flittig til at drikke af kop - kan skam sagtens, men det er som om, at det ikke er særlig interessant. Derfor har jeg beholdt middagsflasken, så jeg var sikker på, at han fik væske nok. Men, hvornår skal han af med den? Og kan jeg regne med, at han får væske nok, hvis jeg tager flasken fra ham? Han spiser ca. 200 ml pr. flaske.
Venlig hilsen
Tilde